MPL API csomagfeladás (Magyar Posta) közvetlenül a rendelés adatlapról
A csomagadatok továbbítása a futárszolgálatoknak és a címkék nyomtatása időigényes folyamat. A manuális adatrögzítés lassú és több hibalehetőséget rejt magában. Az exportálás és importálás eddig is tudott egyszerűsíteni a folyamaton, de most már egy újabb lehetőség is használható. A Magyar Posta által biztosított lehetőségeknek köszönhetően most már közvetlenül a rendelések adatlapjáról, néhány kattintással elküldhetőek a csomagadatok és a letölthető a nyomtatható címke is.
Az alábbi tájékoztatóból megismerheti, hogy a StartÜzlet MPL kiegészítője hogyan működik, és hogyan kezdheti el Ön is használni, hogy ha az MPL-el, azaz a Magyar Postával küldi a csomagokat.
A kiegészítő használatához szükségesek:
- "MPL" vagy "Postapont átvételi hely" típusú szállítási mód a StartÜzletben (Beállítások > Szállítási módok menüpontban rögzíthető)
- A webáruház adminisztrációs felület Beállítások > Alapvető működés > Előfizető adatok mezőben ki kell kitölteni a Számlázási cím és Kapcsolattartó mezőt. Fontos! Ha egyezik a számlázási és Posta cím vagy hagyja üresen a Posta cím mezőt, vagy újra adja meg a címet (ne "u.a" formátumot alkalmazzon).
- Szerződéskötés a Magyar Postával
- MPL API hozzáférési adatok
A kiegészítő aktiválható a Kiegészítők listájából. Az aktiválás után az MPL vagy Postapont szállítási módot használó rendelések adatlapján elérhetővé válik az "MPL (Magyar Posta) csomagfeladás" szekció. Innen intézhető a csomagadatok beküldése és a címke generálása.
A csomagok beküldése után a nap végén (vagy akár korábban is tetszőleges időpontban) a feladójegyzék zárása, összesítő szállítólevél igénylése a Kiegészítők > MPL csomagfeladás lezárása menüpontból lehetséges.
Útmutató az MPL API hozzáférés igényléséhez (a regisztrációhoz szükséges információkat is tartalmazza):
MPL_API_utmutato_berelheto_webaruhazaknak.pdf »
A kiegészítő minden előfizető számára elérhető.