Menü
Kérdése van?
06 30 535 2181
Üzenetküldés

Blog bejegyzések

A blog bejegyzésekhez a látogatók akár hozzá is szólhatnak.

Lista oszlopok

ID

Az adott blog bejegyzéshez tartozó azonosító szám. Ez a szám kizárólag az elem rögzítését követően látható.

Cím

A bejegyzés elnevezése. Az itt megadott cím fog megjelenni a publikus felületen bejegyzés címeként.

Kategória

Bejegyzés kategória besorolása.

Aktív

A bejegyzéshez tartozó státusz. A státusz lehet aktív, illetve inaktív. Aktív esetben megjelenik a publikus felületen.

Korlátlan számú bejegyzés készítési lehetőség, egyszerre több blog kategória besorolással.

1. Bejegyzés adatok

Bejegyzés besorolása kategóriába

Kategória kiválasztási lehetősége, amelyben az adott bejegyzést meg szeretné jeleníteni.

Cím

Bejegyzés címe. A cím a publikus felületen kiemelten fog megjelenni.

Bevezető

A bejegyzéshez tartozó szöveges bevezető megadási lehetősége.

Teljes bejegyzés

Teljes tartalom.

Cimkék, kulcsszavak

Adott bejegyzéshez tartozó cimkék, kulcsszavak.

Hozzászólások engedélyezése

Meghatározhatja, hogy az adott bejegyzéshez engedélyezi-e a hozzászólást a publikus felületen.

Aktív (közzétett)

Minden bejegyzéshez meghatározható, hogy közzétett legyen-e. Előfordulhat, hogy egy megírt bejegyzést csak később kíván majd közzétenni.

Tipp: a blog oldal közvetlen elérése http://domainneve.hu/blog címen lehetséges.

2. SEO - Keresőoptimalizálás

Title

A keresők találati listáján ez a "kattintható", általában kékkel írt és aláhúzott kiírás.
Hossza lehetőleg legyen 5-10 szó. Ne cégnévvel, hanem az adott oldal, termék legfontosabb kulcsszavával kezdődjön, és csak arról szóljon, ne általános dolgokról, nyitólapon pedig a vállalkozás legfontosabb tevékenységeivel (a nyitólapon tehát már elfogadható az általánosabb szóhasználat).

Tipp:keresőoptimalizálás alapok megismeréséhez látogasson el a http://startuzlet.hu/blog/keresooptimalizalas_alapok.html oldalunkra. További hasznos információk a keresőoptimalizálás témakörében a http://startuzlet.hu/oktatas címen olvasható.

Description

A keresőkben a találati listákon lehet, hogy ez a szöveg jelenik meg (a Google például más forrást is használhat a találati listán a description meta tag helyett), ezt látja a felhasználó, tehát azon túl, hogy a keresők nagy része figyelembe veszi az itt leírtakat, még a felhasználót is befolyásolhatja abban, hogy ránk kattintson. 250 karakter legyen maximum, és ne tartalmazzon olyan szavakat, amelyek az adott oldalon nem is szerepelnek! (tehát valóban releváns legyen az oldalra nézve)

Tipp:keresőoptimalizálás alapok megismeréséhez látogasson el a http://startuzlet.hu/blog/keresooptimalizalas_alapok.html oldalunkra. További hasznos információk a keresőoptimalizálás témakörében a http://startuzlet.hu/oktatas címen olvasható.

Keywords

Keywords információ mára a nagyobb keresőkben gyakorlatilag értelmét vesztette. Használata, helyes kitöltése manapság csak a kisebb keresők miatt lehet érdekes. Egy biztos, sok energiát pazarolni ennek az értéknek a kitöltésére nem szabad, de semmit nem veszthet vele, ha kitölti. Rosszabb legalábbis biztos nem lesz a helyezése.

A Google és a nagyobb keresők egészen más szempontokat vesznek figyelembe, mint holmi egyszerű, a weboldal tulajdonosa által meghatározható kulcsszó lista. Gondoljon csak bele, milyen megtévesztően és hibásan működnének ezek a keresők, ha erre a listára hagyatkoznának a keresési találatok listázásakor. A keresők szerencsére okosabban működnek: az oldal tartalmát elemzik, és különböző szempontok alapján ők maguk döntik el, hogy milyen kulcsszavak jellemzőek egy oldalra.

Tipp:keresőoptimalizálás alapok megismeréséhez látogasson el a http://startuzlet.hu/blog/keresooptimalizalas_alapok.html oldalunkra. További hasznos információk a keresőoptimalizálás témakörében a http://startuzlet.hu/oktatas címen olvasható.

Ez az oldal cookie-kat használ. A böngészés folytatásával jóváhagyja, hogy cookie-kat használjunk. További információ » Rendben