Webáruház készítés
Webáruház készítő - Használati útmutató
 

Blog kategóriák

Bejegyzések egyszerű kategorizálási lehetősége.

Lista oszlopok

ID

Az adott blog kategóriához tartozó azonosító szám. Ez a szám kizárólag az elem rögzítését követően látható.

Név

Blog kategória szöveges elnevezése.

Szülő

Blog kategória fa besorolása. Amennyiben a szülő "gyökér", fő kategóriáról beszélünk..

Alkategóriák

Az adott blog kategóriához tartozó alkategóriák listázási lehetősége.

Korlátlan számú blog kategória készítés.

1. Kategória adatai

Szülő

Kategória besorolás kiválasztása. Fő kategóriaként történő megjelenítéshez válassza a "gyökér" besorolást.

Név

Kategória megnevezése. Ez a név jelenik meg a kategória listában.

Leírás

Az adott kategóriára vonatkozó szöveges ismertető.

2. SEO - Keresőoptimalizálás

Title

A keresők találati listáján ez a "kattintható", általában kékkel írt és aláhúzott kiírás.
Hossza lehetőleg legyen 5-10 szó. Ne cégnévvel, hanem az adott oldal, termék legfontosabb kulcsszavával kezdődjön, és csak arról szóljon, ne általános dolgokról, nyitólapon pedig a vállalkozás legfontosabb tevékenységeivel (a nyitólapon tehát már elfogadható az általánosabb szóhasználat).

Az itt megadottak globálisan az egész áruházra vonatkoznak.

Tipp:keresőoptimalizálás alapok megismeréséhez látogasson el a http://startuzlet.hu/blog/keresooptimalizalas_alapok.html oldalunkra. További hasznos információk a keresőoptimalizálás témakörében a http://startuzlet.hu/oktatas címen olvasható..

Description

A keresőkben a találati listákon lehet, hogy ez a szöveg jelenik meg (a Google például más forrást is használhat a találati listán a description meta tag helyett), ezt látja a felhasználó, tehát azon túl, hogy a keresők nagy része figyelembe veszi az itt leírtakat, még a felhasználót is befolyásolhatja abban, hogy ránk kattintson. 250 karakter legyen maximum, és ne tartalmazzon olyan szavakat, amelyek az adott oldalon nem is szerepelnek! (tehát valóban releváns legyen az oldalra nézve)

Az itt megadottak globálisan az egész áruházra vonatkoznak.

Tipp:keresőoptimalizálás alapok megismeréséhez látogasson el a http://startuzlet.hu/blog/keresooptimalizalas_alapok.html oldalunkra. További hasznos információk a keresőoptimalizálás témakörében a http://startuzlet.hu/oktatas címen olvasható.

Keywords

Keywords információ mára a nagyobb keresőkben gyakorlatilag értelmét vesztette. Használata, helyes kitöltése manapság csak a kisebb keresők miatt lehet érdekes. Egy biztos, sok energiát pazarolni ennek az értéknek a kitöltésére nem szabad, de semmit nem veszthet vele, ha kitölti. Rosszabb legalábbis biztos nem lesz a helyezése.

A Google és a nagyobb keresők egészen más szempontokat vesznek figyelembe, mint holmi egyszerű, a weboldal tulajdonosa által meghatározható kulcsszó lista. Gondoljon csak bele, milyen megtévesztően és hibásan működnének ezek a keresők, ha erre a listára hagyatkoznának a keresési találatok listázásakor. A keresők szerencsére okosabban működnek: az oldal tartalmát elemzik, és különböző szempontok alapján ők maguk döntik el, hogy milyen kulcsszavak jellemzőek egy oldalra.

Az itt megadottak globálisan az egész áruházra vonatkoznak.
Tipp:keresőoptimalizálás alapok megismeréséhez látogasson el a http://startuzlet.hu/blog/keresooptimalizalas_alapok.html oldalunkra. További hasznos információk a keresőoptimalizálás témakörében a http://startuzlet.hu/oktatas címen olvasható.

Spóroljon pénzt és időt: kezdje el termékei internetes értékesítését, saját webáruháza felépítését még ma
StartÜzlet - Webáruház készítés és online értékesítést segítő megoldások akár azonnal
Webáruház készítés a StartÜzlettel